2012 წელს, ჰიუნდაი ელანტრა აღიარებულ იქნა წლის ჩრდილო–ამერიკულ ავტომობილად. ამის შემდეგ ჰიუნდაიმ კიდევ 2 ახალი მოდელი წარმოადგინა. ამოცანა იყო მომხმარებლისათვის ელანტრას სრული ოჯახის გაცნობა სახალისო და ინტერაქტიული გზით. რუკების, 3D ანიმაციისა და Google-ის ქუჩის ხედების კომბინირებულად გამოყენებამ მომხმარებელს საშუალება მისცა აერჩია სასურველი ელანტრა და გამოეცადა ვირტუალურ ტესტ დრაივზე ფერად ციფრულ სამყაროში. იდეის განხორციელებამ ელანტრა ჰიუნდაის ნომერ 1 გაყიდვად ავტომობილად აქცია. პირველი 6 თვის განმავლობაში ვებგვერდზე 910 000 ვირტუალური ტესტ დრაივის განხორციელება დაფიქსირდა.Your Marketing Vision!
Friday, October 31, 2014
ჰიუნდაის სახალისო ექსპერიმენტი ელანტრას ახალი მოდელისათვის
2012 წელს, ჰიუნდაი ელანტრა აღიარებულ იქნა წლის ჩრდილო–ამერიკულ ავტომობილად. ამის შემდეგ ჰიუნდაიმ კიდევ 2 ახალი მოდელი წარმოადგინა. ამოცანა იყო მომხმარებლისათვის ელანტრას სრული ოჯახის გაცნობა სახალისო და ინტერაქტიული გზით. რუკების, 3D ანიმაციისა და Google-ის ქუჩის ხედების კომბინირებულად გამოყენებამ მომხმარებელს საშუალება მისცა აერჩია სასურველი ელანტრა და გამოეცადა ვირტუალურ ტესტ დრაივზე ფერად ციფრულ სამყაროში. იდეის განხორციელებამ ელანტრა ჰიუნდაის ნომერ 1 გაყიდვად ავტომობილად აქცია. პირველი 6 თვის განმავლობაში ვებგვერდზე 910 000 ვირტუალური ტესტ დრაივის განხორციელება დაფიქსირდა.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment