ქენონმა გადაწყვიტა მომხმარებლის წასახალისებლად ბოლო სარეკლამო რგოლში მათ მიერ გადაღებული ფოტოები გამოეყენებინა.
ინიციატივა ეფუძნებოდა არა უბრალოდ კარგი, არამედ საუკეთესო ფოტოებისა თუ ვიდეოების გადაღების იდეას, და ხაზს უსვამდა კომპანიის პროდუქტის უმაღლეს ხარისხს.
სმართფონების, ტაბლეტებისა და სხვა საშუალებების გამოყენებამ ბოლო 2 წლის განმავლობაში კამერის მომხმარებელთა ბაზარი იმდენად შეამცირა, რომ გვინდოდა გამოგვეცოცხლებინა იგი და ხალხისათვის უკეთესი ფოტოების გადაღების იდეა მიგვეწოდებინა - მიშელ ფერნანდესი, ქენონის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.
No comments:
Post a Comment